Pokój dla dziecka - pomysły jak urządzić pokój dziecka

Zastanawiałaś się jak będzie wyglądał pokój Twojego dziecka? Co w nim postawisz, gdzie i po co? Dzisiaj mam kilka cudownych i pięknych propozycji. 

1. Naklejki

Ja osobiście uwielbiam, gdy w pokoiku dziecka są naklejki na ścianę. Duże czy małe nie ma znaczenia. Dodają otoczeniu miłego i przytulnego nastroju i pomagają urządzić ścianę, która pomalowana jest na jeden kolor. 



2. Obrazki lub zdjęcia

Kolejnym elementem, wydaje mi się bardzo potrzebnym to obrazki na ścianę lub zdjęcia. Mogą to być zdjęcia dziecka, rodzinne zdjęcia czy różne teksty oprawione w ramkę. Widać w tedy, że pokój jest zadbany i zwracamy uwagę na szczegóły, ale jednocześnie zamykamy w ten sposób czas, który tak szybko mija. 






3. Litery z imieniem dziecka

Idealne do pokoju dziecka także są litery na ścianę ze styropianu czy drewna, składające się w jego imię. Takie litery znajdziemy w sklepach internetowych czy Ikei. 



4. Fotel

Niezbędny element! Fotel pozwala nam usiąść przy dziecku, nakarmić go czy po prostu odpocząć. W tak pięknym pokoiku dziecka na pewno będziemy szybciej regenerować siły niż w kuchni czy salonie, które przypominają nam o naglących nas sprawach. 



A jeżeli nie masz możliwości stworzenia osobnego pokoiku dla dziecka? Albo na początku niemowlę w łóżeczku śpi z wami w sypialni? Nie ma nic w tym trudnego. Ścianę, na której stoi łóżeczko można pomalować w podobne kolory do tych, które są w sypiali. Pasy na ścianie świetnie rozwiążą stawę. Tam też można powiesić zdjęcia czy literki z imieniem naszego szczęścia. 



Pozdrawiam,
Bianka

5 komentarzy:

tinah pisze...

ja jestem wielką fanką dużej ilości kolorowych ramek <3

Unknown pisze...

Ooo! To dokładnie tak samo jak ja! Wspaniale wyglądają na ścianach :)

Unknown pisze...

Świetne ścienne naklejki można kupić za grosze na chińskim allegro, czyli Aliexpress :)

Unknown pisze...

Dzieki! Myślę, że ta informacja przyda się nie tylko mi, ale innym czytelnikom.

Magdalena Depta, zebravpaski pisze...

Fajne inspiracje :)

Copyright © 2014 Mama Miśka , Blogger