Certyfikat - Najlepszej Mamy - DO WYDRUKU



Dziś tak siedziałam i myślałam co mogę dla Was zrobić za ten trud jaki wkładacie w bycie dobrą mamą? Sama nie lubię zbytnio wychwalania mnie, ale Was uwielbiam gdy wychwalają! Dlatego pomyślałam, że coś zrobię specjalnego. 
Nie będzie to ani niespodzianka, ani prezent dla Ciebie czy dziecka. Tego pewnie macie multum! Ja mam dziś dla Was CERTYFIKAT! Bo Ci się należy!


Jesteś mamą? Jesteś! Nikt Cię tego nie uczył? Nie! No właśnie, wychodzi to z naszej natury, a ja tak sobie pomyślałam, a jakby tak Ciebie za to nagrodzić? Takim małym prezentem w postaci.. kawałka kartki. 

Wydrukuj i opraw w ramkę - za każdym razem gdy spojrzysz, na pewno się uśmiechniesz. Nie chcesz Ty? A może to idealny prezent dla nowo upieczonej mamy? Albo Twojej siostry czy koleżanki? 

Pobieraj i drukuj!
To dla Ciebie :)





PS. Myślisz, ze TACIE też się należy? 

Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Mama Miśka , Blogger