3 aplikacje na telefon o ciąży


Często szukamy wiadomości o rozwijającym się w nas życiu. Najczęściej jest to internet. Interesuje nas co się dzieje w danym tygodniu czy miesiącu. Jakie zmiany zachodzą w nas i naszym dziecku. Ja tych informacji nie szukałam tylko w internecie. Pomocny były mi aplikacje na telefon. Dla mnie 3 idealne aplikacje przedstawię dziś. 


1. Nasza ciąża - aplikacja pokazuje nam, w którym tygodniu ciąży jesteśmy, który to trymest i ile dni pozostało do porodu. Wystarczy na początku podać dane: data ostatniej miesiączki lub datę planowanego porodu. Moim zdaniem idealna, ponieważ można ustawić widget na ekranie głównym i codziennie widzimy ile jeszcze nam pozostało. Do tego cudowna jest grafika tej aplikacji. 
 
 

2. Nasza ciąża z eDziecko.pl - nieco rozbudowana i idealna dla ciekawych mam, co się dzieje z ich pociechami. Aplikacja tydzień po tygodniu opisuje co się dzieje z dzieckiem, nami i jakie zmiany zachodzą. Przypomina i informuje o wielu rzeczach w ciąży, jak badania i USG. Bardzo prosta i przejrzysta aplikacja z wieloma informacjami dla nas. Czasami można spotkać też bardzo interesujące filmiki.
 

3. Asystent ciążowy - aplikacja podobna do poprzedniej. Jedynie w niej mniej iformacji, ale świetnie w kilku zdaniach obrazuje jakie zamiany zachodzą i jak zmienia się dziecko. A co mnie urzekło najbardziej to cudowne zdjęcia płodu prosto z brzuszka mamy!



To te trzy aplikacje są ze mną od początku ciąży i pomagają mi w zrozumieniu jakie zmiany zachodzą i co się dzieje teraz z moim dzieckiem, mimo iż go nie widzę. Mam nadzieję, że i wam posłużą :)


Pozdrawiam,
Bianka 

Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Mama Miśka , Blogger