Wyprawka do szpitala + plik do pobrania

Pamiętam, jak zastanawiałam się co zabrać do szpitala i co będzie mi najbardziej potrzebne. Doszłam do wniosku, że to co w domu. Tylko w mniejszej ilości danej rzeczy. 
Ubranka takie same, tylko mniej.
Mydełka, balsamy to damo, tylko mniej. 
Moje rzeczy? To samo tylko mniej. 

Więc co zabrać? Czy brać 10 par śpioszków czy jeną? To proste. Średnio w szpitalu zostajecie 3-4 dni w zależności, jak się czujecie. Więc zabierzcie rzeczy na te 3-4 dni :)

MAMA

Bielizna
  • majtki poporodowe z filzeliny
  • staniki laktacyjne 2-3 szt.
  • kapcie i klapki pod prysznic
  • szlafrok
  • koszule do karmienia (rozpinane)
  • skarpetki i bielizna
  • czyste i luźne rzeczy na wyjście
  • luźne koszulki do porodu
Artykuły higieniczne
  • dezodorant
  • szczoteczka i pasta do zębów
  • mydło/żel pod prysznic
  • szampon do włosów
  • szczotka do włosów
  • 2 ręczniki
  • ręcznik papierowy
  • podkłady poporodowe
  • wkładki laktacyjne

DZIECKO

Ubranka
  • 3-4 pajacyki
  • 3-4 body (krótki i długi rękaw)
  • 2 bawełniane cienkie czapeczki
  • 2 pary skarpetek
  • rękawiczki
  • miękki kocyk
  • rożek
Artykuły higieniczne
  • pieluszki tetrowe
  • mokre chusteczki do pupy
  • krem do pupy
  • mydełko dla niemowląt
  • oliwka dla niemowląt
  • krem/balsam ochronny
  • zasypka
  • ręcznik do kąpieli z kapturem
  • Octenisept (do pępka) 
  • pampersy (rozmiar 1)
Inne
  • dowód osobisty
  • karta ciąży i wyniki
  • talerz, kubek, sztućce
  • poduszka do karmienia
  • woda, biszkopty, itp. 

Żeby było Ci łatwiej przygotowałam grafikę, którą możesz wydrukować i w miarę kompletowania rzeczy do szpitala, odznaczaj co już spakowałaś, a co jeszcze musisz spakować. To pozwoli Ci zabrać wszystko :)


1 komentarz:

Unknown pisze...

Pamiętam jak dwa lata temu ja robiłam taką listę i martwiłam się czy o czymś nie zapomniałam :)

Copyright © 2014 Mama Miśka , Blogger