Książki godne polecenia - co warto przeczytać.

Co warto przeczytać, a czego nie? Uważam, że każdą książkę warto przeczytać. Żadna książka o dzieciach, karmieniu piersią czy ciąży nie jest zła! Nie została by dopuszczona do obiegu jeżeli byłaby zła - złe treści. Tu chodzi o nasze dzieci i każda książka coś nam podpowie i nauczy, chociaż miałoby to być 100 stron o przewijaniu. 

Dlatego wybrałam książki, które przeczytałam w tym miesiącu. Jedna to "Opowieści o karmieniu piersią. Przełamując bariery", a druga to "Księga Rodzicielstwa Bliskości".

"Opowieści o karmieniu piersią. Przełamując bariery" 

Jest krótką książką o karmieniu piersią, ale nie instruktarzem, jak powinno się karmić. To zbiór opowieści kilku kobiet o swoich przeżyciach podczas karmienia piersią.Zawarte są w niej różne przykłady dzieci, kobiet i sytuacji rodzinnych. Świetnie pokazuje, jak kobiety podchodzą do karmienia piersią i jak indywidualna jest to sprawa! 
Świetna książka na prezent czy do prywatnego zakupu i przeczytania. Wiele mnie nauczyła i pokazała, że to karmienie piersią nie jest wcale takie oczywiste, jakby się mogło wydawać! 


 "Księga Rodzicielstwa Bliskości"

To już chyba kultowa książka w śród mam. Nie tylko książka, ale sama filozofia RB. Opisuje, jak współpracować i żyć z dzieckiem poprzez kilka prostych zasad. Jest to po prostu bliskość, słuchanie i być zawsze razem. Książka opowiada o opiece i pielęgnacji dzieci. Autorzy opierają się na własnych oświadczeniach z życia, ponieważ mają je wielkie (posiadają 8 dzieci). 
Książa warta uwagi i powracania do niej nawet w czasie wychowywania. Gdy ciężko czasami i nie ma się już siły warto przeczytać i znaleźć po tym spokój i wyjaśnienie problemu. 


Tyle ode mnie. A jakie książki ty polecisz? Może mi, ale tez czytelnikom się przyda!! Zapraszam do dzielenia się książkowymi doświadczeniami :)

Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Mama Miśka , Blogger